Jestem niezalogowany   zaloguj mnie   /   rekrutacja


Forum - Świat Tajemnic


Nowy temat  |  Spis tematów Nowszy wątek  |  Starszy wątek
silnik grawitacyjny.
Ilość wypowiedzi w tej dyskusji: 3785
Poprzednia strona | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | .. | 189 | 190 | Następna strona
marian
24 marca 2003

Szukam osoby interesujące się sposobem podróżowania .
mam teorię na temat silnika grawitacyjnego, posiadam
kilka elementów do zbudowania go. Z zawodu jestem elektronikiem.
Posiadam generator funkcyjny , mogę mieć dostęp do rtęci metalicznej .
Szukam kontaktu na temat silnika a.g.
Marian.
 
Tajne.tarot-marsylski.pl

 
Winter
24 marca 2003

no comment....
 
duch.
24 marca 2003

To wybitnie ciekawy temat w FIZYCE pola.Ciekaw jestem jaki czas nad tym myślisz ,jako indywidualny fizyk,-bo tu trzeba być filozofem i fizykiem by inwestować swoje prace i czas.Może za wcześnie nazywasz urządzenie a.g. -silnikiem,- może wytycz zasady jakie musi spełniać owy wynalazek, byś go mógł nazwać silnikiem , i dlaczego ma być anty g..Osobiście myślę że chodzi Tobie o coś co ma lewitować lecz nie oddziaływać na środowisko wektorem siły,-czyli o lewitator a nie o anty grawitator.Ostatnie prace idą w kierunku fal mikro, być może masz dobry pomysł .Ciekaw jestem jak Ty to byś widział w swej teorjina w.w. temat.powodzenia i kasy na doświadczenia-duch
 
duch.
24 marca 2003

Widzisz Winter tu i teraz pokazałeś swą wyniosłość i brak poszanowania dla innych.jeśli nic nie miałeś tu do powiedzenia ,to jak nazwiesz swe zachowanie ?.Wypowiedż -jeśli tak to nazwać ,jest wymowna i jednoznaczna,więc może to mi wyjaśnisz o co Ci chodzi w swym zachowaniu?
 
Winter
25 marca 2003

To mój podziw nie ignorancja. Jestem zafascynowany takim zachowaniem , to takich wynalazków wynajdywano najwięcej w garażach. Strasznie sie uczepiłeś duchu.
 
duch.
25 marca 2003